Helma Veenstra: 5 tips voor betere verbinding met thuiswerkende medewerkers

ReviewPartner is al jaren gespecialiseerd in klantonderzoek en klantbeleving. Eigenaar Helma Veenstra helpt MKB ondernemingen bij het meten én verbeteren van klanttevredenheid.

Juist nu benadrukt het kringlid van Business Netwerk Rijnmond dat voor werknemers de verbinding met collega’s van groot belang is om als bedrijf door de corona crisis heen te komen.

De enthousiaste Veenstra hierover: ‘De afgelopen weken heb ik voor diverse klanten korte enquêtes en video interviews gehouden onder hun medewerkers om te achterhalen hoe het met ze gaat maar ook om inzicht te krijgen in hun behoefte en ervaringen met het thuiswerken. Op basis van de onderzoeksresultaten en de mooie voorbeelden die ik voorbij heb zien komen deel ik graag een aantal tips met jullie.’

De vijf tips zijn:

Tip 1: Krijg inzicht in de beleving en behoefte van je medewerkers

Tip 2: Luister en geef de ruimte om elkaar te spreken en zien

Tip 3: Laat als directie en leidinggevende van je horen en laat jezelf ZIEN

Tip 4: Zet je met het hele bedrijf in voor een goed doel

Tip 5: Verras je medewerkers! Toon waardering en geef support

 

Lees HIER verder over deze tips!

Terug naar home