Klantcontact 2020: interactieve kennissessie op 10 oktober
Effectieve communicatie en optimaal klantcontact dragen veel bij aan de klanttevredenheid en het succes van je bedrijf of organisatie. Maar hoe regel je dit met alle moderne communicatiekanalen, zoals telefoon, e-mail, whatsapp, chat en social media? Bezoek de Kennissessie Klantcontact van Nemesys, Mitel en Jabra op 10 oktober a.s. Schrijf je nu direct in: https://www.nemesys.nl/klantcontact-kennissessie
Op woensdag 10 oktober a.s. organiseren NEMESYS, Mitel en Jabra een interactieve kennissessie met als thema ‘Klantcontact 2020’. Ben je verantwoordelijk voor (of betrokken bij) klantcontact binnen jouw organisatie? Meld je dan snel aan voor deze interessante bijeenkomst!
Klantcontact 2020
Het aantal communicatiekanalen voor klantcontact is de afgelopen jaren flink toegenomen: telefoon, internet, e-mail, whatsapp, chat, social media, internet of things, etc. Van diverse kanten worden er vragen, verzoeken en overige berichten op je bedrijf of organisatie afgevuurd. Hoe houd je het overzicht? Hoe bundel je al deze communicatiekanalen zonder dat het een complete chaos wordt? En hoe waarborg je dat iedereen op tijd een reactie van je ontvangt?
NEMESYS en Mitel helpen kleine, middelgrote en grote organisaties perfect bereikbaar te zijn. Via welk communicatiekanaal dan ook. Wij integreren het in één overzichtelijke en gebruiksvriendelijke oplossing: MiContact Center. Hiermee helpen wij organisaties het gewenste serviceniveau te bereiken en de klanttevredenheid te vergroten, geven we medewerkers de benodigde tools en helpen we de bedrijfskosten in de hand te houden.
Voor wie?
Ben je binnen jouw bedrijf of organisatie verantwoordelijk voor (of betrokken bij) het klantcontact en klanttevredenheid? Dan is deze kennissessie absoluut interessant voor je! Voor directie, management, sales- en marketingmedewerkers, maar uiteraard ook voor IT-, telecom- en facilitymanagers.
Programma
- Vanaf 15:00 uur – Inloop en ontvangst
- 15.30 uur – Introductie klantcontact 2020
- 15.45 uur – Presentatie Jabra, oplossingen voor optimaal klantcontact
- 16:00 uur – Live demo MiContact Center
- 17:00 uur – Napraten en netwerken onder het genot van een walking dinner *
- 18:30 uur – Einde
* Voor de liefhebbers is het ook mogelijk om een wijnproeverij te volgen met een selectie van de prachtige najaarswijnen van De Hoogheerlijkheid.
Terug naar home