Moventium: klantbeleving verbeteren en klanttevredenheid verhogen
Foto: eigenaar Jan Holsappel van Moventium
Verbeteren klantgerichtheid:
De succesvolle methode die Moventium toepast, verbetert in 3 stappen de klantgerichtheid van uw bedrijf door het creëren van fans en focus:
1. Moventium helpt met het ontwikkelen van de juiste klantgerichtheidsstrategie, die past bij uw bedrijf, uw ambities en uw klanten. Dit gebeurt op basis van grondig onderzoek: intern (organisatiescan) en extern (klanttevredenheid, koopgedrag en markt-/concurrentieanalyse);
2. Uw unieke strategie vertaalt Moventium vervolgens in een praktisch stappenplan, waarmee we de betrokkenheid van uw team verhogen en samen het (klant)proces effectiever maken. Duidelijke doelen, haalbare tijdsplanning;
3. Moventium zorgt ervoor dat het plan succesvol wordt doorgevoerd.
Uw klanten krijgen een uitstekende beleving en u de allerbeste resultaten.
Jan Holspappel vervolgt: “We zijn trots op onze resultaten die we bereiken en dus onze referenties (www.moventium.nl/referenties)
Onze opdrachtgevers stellen ons diverse vragen die eigenlijk om ‘hulp’ schreeuwen. Denk hierbij aan het uitwerken van het marketingbeleid, het verleggen van de focus van het bedrijf, het aanpakken van verliesgevende activiteiten etc. Het kan dus vrij divers zijn, maar de focus ligt uiteindelijk altijd op het verbeteren van de klantbeleving en verhogen van de klanttevredenheid.”
Over Moventium: Denken & Doen
Eigenaar Jan Holsappel haalt met Moventium met slimme Businessplannen en effectieve bedrijfsontwikkeling, het beste in uw bedrijf en organisatie naar boven. Hij doet dat door strategie en aanpak helder op ‘papier’ te zetten, met goed onderbouwde analyses, op basis van grondig onderzoek. Om er vervolgens, met veel energie, voor te zorgen dat deze plannen ook daadwerkelijk worden uitgevoerd.
Als Bedrijfskundige en Senior Marketing Professional (SMP) heeft Holsappel zich gespecialiseerd in merkstrategie en klantgerichtheid. Hij is op zoek gegaan naar het antwoord op de vraag “hoe sluit je als organisatie blijvend aan bij de (steeds) veranderende wensen en behoeften van de klant?”, en heeft er een praktische en complete methode voor ontwikkeld. Alhoewel de methode per opdrachtgever specifiek wordt ingevuld en (op maat) wordt toegepast, is het enorm succesvol gebleken.
Moventium | Bedrijfsontwikkeling & Groei
Boonsweg 49
3274 LH Heinenoord
T: 06 – 212 86 932
@: info@moventium.nl
W: https://www.moventium.nl