Nieuwe naam en huisstijl Ahoy Rotterdam

Ter gelegenheid van het 45-jarig jubileum van sen evenementenlocatie Ahoy Rotterdam, heeft het bedrijf besloten haar naam te veranderen in Rotterdam Ahoy. Naast een nieuw logo en een nieuwe huisstijl zal de locatie de komende jaren verder worden uitgebreid.

 

 

Na ruim 9 jaar heeft Rotterdam Ahoy een nieuw logo. Directeuren Jolanda Jansen en Peter van der Veer: ‘Niet langer prijkt er een rood logo op onze gevel, maar vanaf heden zijn geel en antraciet onze kleuren. Strakker, rauwer, een waar onze energie van afstraalt! Vol trots presenteren wij onze nieuwe naam, ons nieuwe logo, de daarbij behorende nieuwe huisstijl en een compleet nieuwe website. Het geheel past beter bij ons merk, onze doelstellingen en de tijdgeest.’

 

  


Uitbreiding
 
Rotterdam bruist, Rotterdam wordt herontdekt, Rotterdam zit in het DNA van Ahoy.

Naast een nieuw logo en een nieuwe huisstijl zal de locatie zich de komende jaren verder uitgebreiden met een internationaal congrescentrum en een muziekzaal. De internationale zakelijke markt die hiermee in grotere mate wordt benaderd, is allereerst op zoek naar een aantrekkelijke stad met allure. Voldoende reden om de voormalige naam aan te passen naar Rotterdam Ahoy; waarmee tevens wordt teruggegaan naar de roots van Ahoy in 1951, toen de havententoonstelling Rotterdam Ahoy! plaatsvond.

Ook zal Ahoy haar vleugels verder spreiden binnen de stad Rotterdam. Sinds 1 januari 2016 is de locatie verantwoordelijk voor de exploitatie van de evenementenlocaties op RDM Rotterdam, te weten de RDM Onderzeebootloods en het RDM Congrescentrum, beide authentieke locaties in de Rotterdamse haven. RDM is dé plek voor innovatie in het havengebied en Ahoy zal nauw samenwerken met het Havenbedrijf Rotterdam en overige partners in het gebied.

 

(Business Netwerk Rijnmond en de Business Club van Ahoy – Ahoy Exclusive – zijn als partners aan elkaar verbonden)

Terug naar home