Lommerrijk Business Workshop op do. 13 november
NA WINST INTERNAL BRANDING JAARPRIJS DEELT LOMMERRIJK NU HAAR ERVARING
“In 2014 heeft Lommerrijk de Internal Branding Jaarprijs gewonnen waarmee we bewezen hebben dat je overal, en dus ook in de horeca, merken kunt bouwen. Kortom, een workshop die u niet wilt missen!”
Op donderdag 13 november vanaf 14.00 uur vindt de eerste editie van “Lommerrijk Business Workshop” plaats in party- en conferentiecentrum Lommerrijk te Rotterdam.
Na afloop van de workshop is er een aanvullende business borrel op deze prachtige locatie. Als lid van Business Netwerk Rijnmond bent u van harte welkom.
Het thema “Van goed bedrijf naar sterk merk” is een logische keuze voor deze workshop. Lommerrijk is sinds een aantal jaar zelf bezig om haar merk te versterken en heeft eerder dit jaar bewezen hier succesvol in te zijn door het winnen van de prestigieuze Internal Branding Jaarprijs.
Twee interactieve sessies
De workshop bestaat uit twee sessies waarin deelnemers zelf ervaren wat de kracht van een sterk merk is en wat een bedrijf ermee kan. Ook worden de do’s en don’ts van de inzet van social media voor bedrijven besproken. De sessies worden begeleid door twee experts uit het vakgebied; Ellen Leenhouts en Gideon Schipaanboord.
Ellen Leenhouts is partner bij Business Openers; een adviesbureau dat organisaties helpt om marktgerichter te worden. Klanten zijn bijvoorbeeld Endemol, Eneco, Etos, Heineken, Daniels Openhaarden en…. Lommerrijk!
Gideon Schipaanboord is Strategy Director bij het Rotterdamse GuiltyPeople. GuiltyPeople vertaalt de marktstrategie naar de juiste online oplossing en creëert een verbinding tussen mensen en merken. GuiltyPeople werkt onder andere voor Eneco, Hema, Iittala, Tabasco en Rituals en heeft diverse reclame prijzen gewonnen.
Inspirerend voor iedereen
De laagdrempelige insteek van de workshop maakt het tot een middag die niet alleen interessant is voor professionele merkbouwers, maar voor iedereen uit het bedrijfsleven. Zeker ook medewerkers uit het MKB kunnen veel inspiratie opdoen.
“Je hoeft geen grote organisatie te zijn om succesvol te zijn met het “bouwen” aan je merk. Ook in het MKB werkt het. Als je echt met de medewerkers aan de slag gaat en slim omgaat met je middelen kun je ook als kleine club grote veranderingen bewerkstelligen. Wat leidt tot meer tevreden gasten en uiteindelijk meer winst. Met Lommerrijk hebben we dat bewezen en wij delen onze ervaringen graag!” aldus Monique Delfgaauw, directeur van Lommerrijk.
Gratis deelname
Geïnteresseerden kunnen zich gratis aanmelden voor de Lommerrijk Business Workshop. Het inschrijfformulier en aanvullende informatie is te vinden op www.lommerrijk.nl/workshop/
Gegevens:
Locatie: Lommerrijk, Straatweg 99, Rotterdam
Datum: 13 november 2014
Tijd: 14.00 – 17.00 uur
Aansluitend: Lommerrijk Business Borrel 17.00 – 18.00 uur