Nieuw lid Lommerrijk dé locatie voor uw evenement aan het water!

Lommerrijk – gelegen aan de Bergse Plas in Rotterdam-Hillegersberg – heeft zich bij het netwerk van Business Netwerk Rijnmond gevoegd als nieuw lid. Bij Lommerrijk kunt u terecht voor elk feest, bruiloft, vergadering of uitje, waarbij de gasten in een waterrijke omgeving gastvrij onthaald worden.

 

 

Unieke locatie

“Onze locatie is uniek aan het water,” benadrukt Monique Delfgaauw, directeur van Lommerrijk. “Bedrijven en organisaties kunnen in alle rust vergaderen in een sfeervolle ambinance, waarbij de directe ligging aan het water voor een ontspannen sfeer zorgt. En dat is een unieke ervaring in de drukke metropool Rotterdam,”aldus Delfgaauw. “We doen er alles voor om onze gasten te verrassen. Voor bedrijven, organisaties en mensen die dit najaar nog een ludiek uitje zoeken, hebben we bijvoorbeeld een ROBINSON-ALL-IN-UITJE. Daarbij worden de bezoekers verrast: van zelf vuur maken tot aan insecten eten toe in een uitzonderlijke sfeer! Bel gerust voor meer informatie!,” vervolgt Delfgaauw.


 

Winnaar Internal Branding bij Lommerrijk

Onlangs werd Lommerrijk bekroond als winnar van de Internal Branding Jaarprijs. Delfgaauw hierover: “Aan onze winst van de Internal Branding Jaarprijs ligt een traject ten grondslag wat al in 2011 is ingezet. Dit traject begon met een wens: Om van Lommerrijk een plek te maken waar gasten voelen dat ze welkom zijn en waar men nét even dat beetje meer ervaart. Iets wat je zo vaak mist in de horeca!”

Delfgaauw vervolgt: “Deze wens hebben wij voor onszelf vertaald in een overtuiging; “Onze medewerkers en locatie maken indruk!”

En tevens hebben we een belofte naar onze gasten vastgelegd; “U voelt dat we blij met u zijn!”
Deze overtuiging en belofte hebben we samen met alle medewerkers omarmd en vormen ons doel bij elke brunch, vergadering, bruiloft, etc. Omdat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, hebben wij 5 merkwaarden vastgelegd die in combinatie met elkaar zorgen dat wij onze wens realiteit weten te maken.”

Persoonlijk, Alert, Verzorgd, Duidelijk en Enthousiast.


Persoonlijk, alert, verzorgd, duidelijk en enthousiast zijn als merkwaarden zijn de peilers van Lommerrijk organisatie. Van het persoonlijke contact met medewerkers, tot de duidelijke informatie in brochures, en van het enthousiasme waarmee gasten ontvangen worden, tot de verzorgde gerechten uit de keuken of de alertheid van de medewerkers…dag in dag uit doen de medewerkers van Lommerijk er alles aan om de bezoekers optimaal van dienst te zijn.

“Of dit werkt, meten we aan de hand van gastenquetes die elke gast na zijn evenement bij Lommerrijk toegestuurd krijgt. En daaruit blijkt dat wij inmiddels op elk van de 5 merkwaarden ruim boven de 8 scoren…een resultaat waar we met zijn allen ontzettend trots op zijn!, aldus een trotse Delfgaauw. ”
Onze aanpak waarbij wij de medewerkers centraal hebben gesteld en ze actief betrekken bij het realiseren van onze wens heeft dus uiteindelijk geresulteerd in het winnen van de Internal Branding Jaarprijs!,” besluit de enthousiaste directeur.

Het commentaar van de jury


Lommerrijk was door de jury genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen mensen ‘in charge’ zijn gezet.

Een typisch Rotterdamse aanpak van ‘geen woorden, maar daden’ met eenvoudige, maar effectieve hulpmiddelen. Delfgaauw maakte dat in haar presentatie aan de hand van veel praktijkvoorbeelden, reacties van gasten en aansprekende resultaten nog eens extra duidelijk.
Iedereen binnen Lommerrijk is dankzij het Internal branding programma gaan inzien dat de zaken anders moesten. In elk onderdeel van de bedrijfsvoering heeft directeur Monique Delfgaauw nauwgezet en soms op ludieke wijze de merkwaarden verankerd.


Over de Internal Branding Jaarprijs

In 2010 heeft de NIMA het initiatief genomen om de NIMA Internal Branding Jaarprijs in het leven te roepen met als doelstelling om organisaties die hier succesvol mee bezig zijn in het zonnetje te zetten.
De prijs blijkt gezien de ingezonden cases en de aanwezigen bij de jaarlijkse uitreiking een succes. Dit heeft tot nu toe geleid tot 4 prachtige winnaars: het St Franciscus Gasthuis, Etos, VVV en Lommerrijk.

Bedrijfsinformatie 

LOMMERRIJK

T.a.v. mevrouw Monique Delfgaauw, directeur

Straatweg 99

3054 AB Rotterdam

info@lommerrijk.nl

www.lommerrijk.nl

Tel : 010 – 422 00 11

Fax: 010 – 422 64 96

Terug naar home