Dutch Marketing Academy geeft met overname impuls aan ambitie

‘Wij zijn blij met het feit dat de Dutch Marketing Academy officieel Teach Digital heeft overgenomen’, aldus een trotse Petrouska en Jochem van Loon, beiden eigenaar van Dutch Marketing Academy. ‘Met deze overname kunnen wij ons aanbod nóg beter afstemmen op de doelgroep die deze hulp het hardst nodig heeft’. De Dutch Marketing Academy is een zusterbedrijf van SocialLane BV, al jarenlang partner van Business Netwerk Haaglanden (BNH).

De blijdschap is zeker niet zonder reden. Oprichter van de Dutch Marketing Academy Jochem van Loon verduidelijkt de achterliggende gedachte: ‘Het MKB worstelt met de grote hoeveelheid online mogelijkheden en het uitbesteden van online marketing is budgettair vaak niet haalbaar. Dutch Marketing Academy heeft de missie om het MKB on Nederland digitaal vaardiger te maken. Deze overname zorgt ervoor dat we nóg meer maatwerk in ons succesvolle aanbod richting het MKB kunnen aanbieden’.

Foto: aan de linkse zijde Petrouska van Loon en Jochem van Loon tijdens de overdracht hier met Olav Wolters en Nick Nikkels van Teach Digital 

Ook Petrouska van Loon steekt haar enthousiasme niet onder stoelen of banken. ‘Met deze overname slaan we als Dutch Marketing Academy een nieuwe weg in en zijn we nog beter in staat om Nederland digitaal vaardiger te maken. We zien dat onze innovatieve leermethode aanslaat en vooral dat het MKB hiermee geholpen is. Nu we door deze overname eigenaar zijn van alle content, kunnen we ons aanbod nog beter afstemmen op doelgroepen als de zzp’ers en het MKB. Dit zijn de doelgroepen waar de Nederlandse economie op drijft maar waar de kennis van online marketing vaak ontbreekt. Dat heeft een remmende werking die wij met onze aanpak grotendeels kunnen wegnemen’.

Voor bedrijven biedt Dutch Marketing Academy maatwerk leertrajecten die afgestemd zijn op het type bedrijf, de activiteiten en doelstellingen. Jochem van Loon hierover: ‘Het zijn online leertrajecten waarin je actuele theorie, praktijkopdrachten en wekelijkse coaching krijgt. Een bewezen succesformule die snel leidt tot zichtbare resultaten’. Petrouska van Loon vult aan: ‘De inzet van online marketing is voor ieder bedrijf anders. Met de lancering van de Groeitrajecten voor de ZZP’er, Small Business en het MKB, hebben wij een invulling die nog beter aansluit op de wensen van verschillende doelgroepen en doelstellingen’.

Tot slot benadrukt Petrouska van Loon dat er heel bewust gekozen is voor een praktijkgerichte leermethodiek, dat écht resulteert in een stap voorwaarts: ‘Het inspireert mij om ondernemers en bedrijven verder te helpen in het woud van online marketing. In de trajecten die ik begeleid, zoals die bij BNH-netwerkgenoot Linneweever Optiek, zie ik dat cursisten de kennis goed oppakken door direct aan de slag te gaan. Als dit dan ook nog leidt tot concrete resultaten dan zie ik een grote glimlach. Ik zie dat onze leermethode met coaching werkt en dat is geweldig’.

Meer weten over de Dutch Marketing Academy? Bezoek de website via https://dutchmarketingacademy.nl/zakelijk-aanbod of neem contact op met Petrouska of Jochem van Loon.

#netwerk #bnh #partner #sociallane #dutchmarketingacademy #onlinemarketing #haaglanden 

 

Terug naar home