Value2U verlengt partnercontract met drie jaren!

Value2U – al enige jaren partner van Business Netwerk Haaglanden (BNH) – verlengt het huidige partnercontract met maar liefst drie jaren tot 2028. Ondernemer Bruce Kalloe kijkt met enthousiasme uit naar de komende jaren in het BNH-netwerk.

‘Voor ons zijn de speciale, ontstane verbindingen met het netwerk een mooie basis om verder de komende jaren onze bijdrage te leveren. Daar zien we naar uit’, aldus Kalloe die samen met Sebastian de Bree de BNH-bijeenkomsten bezoekt. Leonard van Spronsen van BNH reageert verheugd: ‘Mooi om te horen hoe Value2u het netwerk waardeert en wederom een driejarige verbintenis wenst aan te gaan’.

Een mooi moment om dan ook eens wat dieper middels een vrageninterview in te gaan op de ontwikkelingen van het Haagse bedrijf. Leonard van Spronsen trok de stoute schoenen aan en ging in de schoenen van een interviewer staan, waarbij hij Bruce Kalloe en Sebastiaan de Bree de spreekwoordelijke hemden van het lijf vroeg. Hij besprak hun drijfveren, de uitdagingen die ze overwonnen hebben en hun visie op de toekomst. Voor Kalloe en de Bree is het duidelijk: ‘Voor de WERKGEVER die de sociale lasten goed regelt, valt er veel geld te besparen’.

Foto: Leonard van Spronsen (l) en Bruce Kalloe bekrachtigen hun verlenging van de samenwerking

Over Value2u:

Value2u is uw specialist op het gebied van sociale zekerheid. Met hun GRIP modulevoeren zij diepgaand premieonderzoek over uw loonadministratie uit, zodat te veel afgedragen premies inzichtelijk worden. Natuurlijk verzorgt Value2u daarna ook het terugvorderingproces. Dit alles op basis van ‘no cure no pay’.

Foto: Bruce Kalloe (l), oprichter en Sebastiaan de Bree, algemeen directeur en mede-aandeelhouder van Value2u. 

INTERVIEW

Leonard van Spronsen: Bruce, je hebt een bijzondere achtergrond die de basis vormde voor wat je nu doet. Kun je daar iets meer over vertellen?

Bruce Kalloe: “Mijn persoonlijke drijfveer voor de dingen die ik nu doe is in de basis gelegd in 2012. Ik studeerde nog en mijn ouders hadden al jaren (20+) een eigen rijschool in Den Haag. Dat ging heel lang uitstekend, maar door enkele tegenslagen gingen ze failliet. Mijn broer en ik sprongen bij en verdiepten ons in alle zaken; hij in de buitendienst en ik op kantoor in de administratie. Met het handboek loonheffingen bij de hand, dook ik diep in de sociale lasten en de structuur van het bedrijf. Ik leerde dat de belastingdienst, UWV, Gemeente, RVO, mogelijkheid bood om allerlei checklists te downloaden. Zo ontdekte ik diverse verplichtingen en ondersteunende regelingen, zoals subsidies en regelingen. Nadat ik alles had ingevuld, bleek dat ik 60.000 euro had verdiend voor mijn ouders. Het was helaas te laat om het faillissement te voorkomen, maar het opende mijn ogen voor het feit dat er veel geld te besparen valt voor ondernemers die de sociale lasten goed regelen.”

Van Faillissement tot Oprichting van Value2u

Van Spronsen: Dat klinkt als een ingrijpende ervaring. Hoe heeft dit geleid tot de oprichting van Value2u?

Kalloe: “Het was zwaar om mijn ouders in de schuldsanering te zien na jaren van hard werken. Dit heeft mijn grootste persoonlijke drive gevormd: ik ben vastberaden om nooit door te maken wat mijn ouders hebben doorstaan en wil andere bedrijven helpen hun zaken goed te regelen en géén geld te laten weglekken, zodat dit ook voor hen geen ervaring hoeft te worden. Dan wel alleen om het feit dat ze claimen waar ze recht op hebben, om door te kunnen groeien!

Vanuit deze drijfveren is Value2u eind 2016 ontstaan. De eerste jaren gingen met vallen en opstaan, totdat ik met mijn voetbalmaatje Sebastiaan de Bree aan de praat raakte over de toekomst en we besloten samen te werken.”

Samenwerking met Sebastiaan de Bree

Van Spronsen: Sebastiaan, hoe ben jij bij Value2u betrokken geraakt?

Sebastiaan de Bree: “Ik studeerde destijds rechten en liep stage bij Flanderijn (inmiddels klant/relatie), waar ik ontdekte dat ik communicatief en commercieel sterk ben. Bruce zag dit ook en na mijn studie kon ik direct bij Value2u aan de slag. Inmiddels ben ik aandeelhouder en algemeen directeur, terwijl Bruce verantwoordelijk is voor commerciële zaken en product- en techniekontwikkeling. Onze samenwerking ging vanaf het begin oke, er was toen al veel ruimte voor verbetering; we kenden onze taken, zetten onze schouders eronder en deden wat nodig was, maar het was nog niet minimaal een 7.”

Reflectie en Groei

Van Spronsen: Jullie hebben samen een mooie groei doorgemaakt. Kun je daar meer over vertellen?

Kalloe: “korte samenvatting; In 2020 reflecteerden we op onze groei. We leerden van wat mis ging en omarmden wat goed ging. Dit was emotioneel voor mij omdat ik wist hoe moeizaam het begin was. Maar we wilden vooral vooruitkijken en blijven ondernemen. Dankzij onze coach Bart de Kloe ontdekten we via een assessment dat we elkaar geweldig aanvullen. Ik ben meer gevoelsmatig en ontzettend creatief, terwijl Sebastiaan van de orde en structuur is en gemeenschappelijk zijn wij echte doorzetters, beide ontzettend commercieel, ik iets meer in de new business en Sebastiaan tijdens en in het na- traject. Deze dynamiek zorgt ervoor dat we onder andere ideeën omzetten in plannen en die plannen succesvol uitvoeren, weten wat we moeten doen, wat onze taken zijn en waar onze kracht liggen. .”

De Bree: bedrijfsmatig hebben wij ook ons verdienmodel aangepast. We houden nu constant vinger aan de pols voor onze klanten door een abonnementsmodel. Hierdoor kunnen we historische data gebruiken voor toekomstige voordelen en alle bruikbare subsidieregelingen aanspreken. Door nu verbonden te zijn aan de relatie, kunnen zoveel meer waardevol zijn, dan wij ooit waren.

Waarde van Netwerken

Van Spronsen: Bruce, je hebt veel geleerd van netwerken bij Business Netwerk Haaglanden. Kun je daar iets over vertellen?

Kalloe: “Toen ik vier jaar geleden bij de club kwam via een tevreden relatie, had ik geen idee van netwerken. Wesley van Heugten nodigde me uit en we hadden direct een klik. Hij gaf ons een kans en nodigde me later uit voor de vrijdagmiddagborrel, waar ik jou ontmoette. Jij hebt me geleerd dat het niet gaat om verkopen, maar om relevant zijn. Business Netwerk Haaglanden is nu enorm essentieel voor mijn persoonlijke groei en communicatievaardigheden. Het heeft ons bedrijf ook veel gebracht.”

Voorbeelden van Groei en Succes

Van Spronsen: Wat zijn enkele concrete voorbeelden van hoe dit jullie persoonlijke groei en het bedrijf heeft beïnvloed?

Kalloe:

  1. Communicatievaardigheden: Dankzij netwerkevenementen heb ik geleerd effectief te communiceren en relaties op te bouwen.
  2. Persoonlijke groei: De bijeenkomsten hebben mijn zelfvertrouwen vergroot en mijn ondernemersvaardigheden aangescherpt.
  3. Zakelijke kansen: Door netwerken hebben we waardevolle zakelijke contacten gelegd, zoals met Van Heugten en de Hoornwijckgroep.
  4. Teamontwikkeling: Samen met Sebastiaan hebben we een sterk team gevormd dat elkaar aanvult.
  5. Innovatie: Door feedback van onze netwerkcontacten hebben we onze diensten voortdurend kunnen verbeteren.
  6. Marktpositie: We hebben een sterke positie opgebouwd in onder andere Den Haag en werken nu samen met diverse prominente bedrijven.

Van Heugten, Mobiwerk, Lammertink, New Life Living, Keane glazenwasserij, Van der Valk Nootdorp Den Haag, Mark, Bruuk HRM, House of lords, De Resident Simonis, Den Dekker Project Management, Van Gils Automotive.

Operationele uitwerking

Van Spronsen: Sebastiaan, hoe faciliteer jij dit allemaal operationeel voor werkgevers?

De Bree: “Het operationeel faciliteren van onze diensten vraagt om betrokkenheid en samenwerking binnen ons team.

Team Betrokkenheid: We hebben een cultuur van open communicatie en betrokkenheid gecreëerd. Regelmatige teamvergaderingen zorgen ervoor dat iedereen op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen en kan bijdragen met hun ideeën en inzichten. Dit zorgt voor een collectieve verantwoordelijkheid en een gedeelde visie op succes.

Geautomatiseerde Processen: We hebben geïnvesteerd in geavanceerde softwaretools die ons helpen bij het monitoren van subsidie- en regeling mogelijkheden. Hierdoor kunnen we efficiënt en nauwkeurig werken, en hebben we meer tijd om ons te richten op persoonlijke begeleiding van onze klanten.

Klantgerichte Aanpak: Elk teamlid heeft specifieke verantwoordelijkheden om ervoor te zorgen dat we een gepersonaliseerde service bieden. We werken nauw samen met onze klanten om hun specifieke behoeften te begrijpen en oplossingen op maat te leveren. Dit zorgt voor een hoge klanttevredenheid en langdurige relaties.

Onze aanpak is niet alleen effectief, maar zorgt er ook voor dat ons team zich gewaardeerd en betrokken voelt. Dit is essentieel voor het behalen van onze doelstellingen en het leveren van de beste service aan onze klanten.”

Plannen voor de Toekomst

Van Spronsen: Wat zijn jullie verdere plannen voor de toekomst?

Kalloe en De Bree (in koor): “Naast Value2u hebben we in 2020 Happy Salary opgericht en in 2023 Happy Arbo. Met deze initiatieven kunnen we nog completer zijn voor onze relaties. Het stelt ons in staat om een nog breder scala aan diensten aan te bieden, van salarisadministratie tot arbodienstverlening. Hierdoor kunnen we onze klanten nog meer ontzorgen en ondersteunen bij hun bedrijfsvoering. We willen voor onze relaties nog meer betrokken zijn, nog meer relevant zijn en hen helpen om hun volledige potentieel te benutten. Onze missie is om bedrijven te helpen hun zaken strak op de rails te houden en geen geld te laten weglekken, zodat zij kunnen focussen op waar zij goed in zijn: ondernemen.”

Waarom Werken Met Value2u?

Van Spronsen: Jullie hebben een duidelijke visie. Waarom zouden werkgevers met Value2u zaken moeten doen en grip willen krijgen op hun werkgeversvoordelen?

De Bree:

  1. Inzicht en Financiële Besparingen: We helpen bedrijven om aanzienlijke financiële voordelen te realiseren door sociale lasten en processen te optimaliseren.
  2. Expertise: Onze diepgaande kennis van subsidies, wetten en regelingen zorgt ervoor dat bedrijven geen kansen missen en op de hoogte zijn.
  3. Reulstaat: Onze diensten zijn resultaatgericht, waardoor de altijd van iedere vraagteken in het dossier een uitroepteken maken!
  4. Continue Monitoring: Met ons abonnementsmodel houden we constant vinger aan de pols, zodat bedrijven altijd profiteren van de nieuwste regelingen.
  5. Persoonlijke Benadering: We bieden maatwerkoplossingen en werken nauw samen met onze klanten om hun specifieke behoeften te vervullen.

Kalloe: “Er zijn in Nederland 426.000 werkgevers en onze doelgroep omvat 15.000 kleine, middelgrote en grote werkgevers. Ons doel is om alleen al in Den Haag minimaal 500 werkgevers aan boord te halen. Wij opereren namelijk landelijk. Onze strategie is duidelijk: proof of concept en veel mond-tot-mondreclame. Wij geloven heilig in onze toegevoegde waarde en die van onze relaties. Het is een werkelijke kruisbestuiving.”

Slotwoord

Van Spronsen: Bedankt voor jullie tijd en inzichten, Bruce en Sebastiaan. Het is duidelijk dat jullie een sterke visie en een succesvolle samenwerking hebben die bedrijven helpt om grip te krijgen op haar werkgeversvoordelen

Meer weten over Value2u? Ga dan naar www.value2u.nl

 

Terug naar home