SocialLane en Business Netwerk Haaglanden verlengen samenwerking t/m 2026!
10-jarig bestaan SocialLane groots gevierd!
Vrijdag 30 juni 2023… om 16.00 uur werd het een drukbezochte, jaarlijkse Haringparty van het Haagse online marketingbureau SocialLane. En dat was niet voor niets. Hagenees Rob de Rooij verwoordde in zijn ‘speech’ op eigenzinnige wijze de kracht van 10 jaar Haags ondernemerschap door eigenaren Jochem en Petrouska van Loon.
Met hun online marketingbureau – met inmiddels meer dan 15 medewerkers – timmert het echtpaar al weer tien jaar aan de weg om opdrachtgevers te helpen in het realiseren van concrete, digitale resultaten en online succes. Jochem van Loon: ‘Onze specialisten (Webdesign, Google Marketing (SEO & SEA) en Social Media) werken ook op locatie. Dit zorgt voor korte lijnen, spontaan advies en inzicht in de resultaten & tooling. En uiteraard hebben we onze eigen online Dutch Marketing Academy. Deze is er voor iedereen die zich wil omscholen of bijscholen in het online marketing vak. Er is een ruime keuze aan cursussen op het gebied van Google marketing, social media en marketing strategie. Daarnaast bieden wij een complete opleiding aan tot online marketeer’.
Foto: Jochem van Loon (r) legt de vernieuwde samenwerking op herkenbare wijze vast samen met Leonard van Spronsen (l), Petrouska van Loon en Steven Corijn
En dat werd flink gevierd onder het genot van verse haring, heerlijke hapjes, diverse drinks en uiteraard muzikale klanken. ‘Ons ondernemerschap begon in 2006 en deze maand bestaat SocialLane officieel 10 jaar. We willen alle relaties, collega’s en oud-gedienden bedanken voor de fijne samenwerking in de afgelopen 10 jaar’, aldus het stralende echtpaar tijdens hun korte toespraak aan de Scheveningse binnenhaven.
Dat ook diverse leden van Business Netwerk Haaglanden (BNH) acte de présence gaven tijdens de Haringparty van SocialLane was op zich niet zo vreemd. ‘Jochem en Petrouska zijn al jaren verbonden aan BNH en hoe mooi is het dan dat we óók vandaag het samenwerkingspartnercontract met maar liefst drie jaren hebben verlengd. Dus t/m 2026. En daar zijn we trots op’, aldus Leonard van Spronsen en Steven Corijn die ter plaatse de verlenging van het partnercontract met het echtpaar ondertekenden. Petrouska van Loon toonde zich verheugd met de verlenging: ‘Het netwerk is voor ons enorm belangrijk en onderdeel zijn van BNH heeft ons al veel gebracht. We kijken dan ook uit naar de verdere samenwerking de komende jaren. Door dergelijke commitment spreek je het vertrouwen naar elkaar uit’.
Het bleef uiteindelijk de 30e juni nog lang gezellig aan de Hellingweg…..
Meer weten over SocialLane? Zie www.sociallane.nl
Meer weten over Dutch Marketing Academy? Zie www.dutchmarketingacademy.nl
#netwerk #samenwerking #partner #businessnetwerkhaaglanden #onlinemarketing
Terug naar home