Kring van Business Netwerk Haaglanden (BNH) geïnspireerd door Joyce De Ruiter

‘Wat een powervrouw, het was zeker inspirerend en het zet je op allerlei manieren aan het denken,’ aldus Leo van den Nouweland. Petrouska van Loon vond het indrukwekkend: ‘Wat een bijzondere vrouw, hier ga ik zeker nog vaak aan terugdenken.’ Ard Haan was helder: ‘Ademloos geluisterd.’

Foto: Joyce de Ruiter tijdens haar inspirerende betoog

Je zult het maar hebben: het Ushersyndroom. Met de vraag of je liever doof óf blind wordt, hadden de leden van de kring een lastige  keuze te maken. In de komende documentaire ‘Stilte in de Nacht’ (door Milou op ten Berg en Lisanne van Spronsen) laat Joyce de Ruiter de impact zien van het feit dat je als 36-jarige op weg bent naar doof- én blindheid. Kortom, géén keuze. De weg hier naar toe deelde ze met de kring van Business Netwerk Haaglanden in haar krachtige betoog over weerbaarheid. Een eigenschap die ook voor ondernemers onontbeerlijk is.

De kring was geheel coronaproof tezamen gekomen om het verhaal van Joyce te ondersteunen. In het prachtige pand van Mobiwerk/Van Heugten Tours was de ruimte coronaproof ingericht. Met het uitstekende cateringwerk van Hofstede Meerzigt, kwam de inwendige mens niets te kort.

Na het welkomstwoord van Leonard van Spronsen, een korte introductie van Tim van Heugten en de intro door Lisanne van Spronsen, brak Claudio Bolman nog even de ban met een terechte ode en een verdiende fles wijn aan Van Spronsen vanwege zijn diensten in het opbouwen en het verbinden van alle partners en leden in het netwerk. De Haagse Horeca challenge is zo’n voorbeeld. Onder luid applaus nam Van Spronsen de fles in ontvangst.

Vervolgens nam De Ruiter de aanwezigen ademloos mee in haar wereld van weerbaarheid…..

Stilte in de Nacht… https://www.youtube.com/watch?v=I1mvDLABjjI

 

NB: De tweede BusinessKring van Haaglanden start vrijdag 11 december met de kick-off. Interesse in deelname? Er is nog een aantal plekken beschikbaar.

Een BusinessKring bestaat uit een vaste groep bedrijven binnen het netwerk. Deze groep van vijftien tot 20 decision makers komt elke maand (10x per jaar) bij elkaar tijdens een lunchsessie. Doel is elkaar verbinden, aanbevelen en ambassadeur zijn voor elkaar.

 

Terug naar home