John Prins & Jan Willem Dijksman: 10 jarig sponsorcontract ADO

Met een unieke contractverlenging bieden Prins Horeca en Dijksman & Kruiper Bedrijfsmakelaars en Taxateurs de ultieme vorm van steun aan ADO Den Haag. De bedrijven van Jan Willem Dijksman en John Prins – tevens leden van Business Netwerk Haaglanden – , die onder de naam ‘De Entrepreneurs’ een Sky Lounge hebben in het Cars Jeans Stadion, hebben hun overeenkomst tot maar liefst 2030 verlengd. Dit bijzondere, tienjarige contract maakt ADO Den Haag zeer trots en dankbaar.

 

Van links naar rechts: Gert-Jan Bunt (ADO Den Haag), John Prins (Prins Horeca) en Jan Willem Dijksman (Dijksman & Kruiper Bedrijfsmakelaars en Taxateurs)

Prins Horeca en Dijksman & Kruiper Bedrijfsmakelaars en Taxateurs zijn nu drie jaar gezamenlijk Sky Lounge-houder bij ADO Den Haag, maar beide partijen waren daarvoor ook al jaren zakelijk aan de club verbonden. Niet voor niets zijn ondernemers Prins en Dijksman beiden opgegroeid met én bij ADO Den Haag.

Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag: “Het is speciaal en uniek om in deze tijd een contract tot maar liefst 2030 met zulke gewaardeerde ondernemers te mogen sluiten. Dit langdurige commitment onderstreept dat John en Jan Willem een Haags hart hebben. Het mooie is dat zij eerder al aangaven dat ze dit wilden gaan doen, als er een nieuwe structuur en langetermijnvisie zou worden neergezet. Na de presentatie van ons meerjarenplan hebben zij daad bij het woord gevoegd, met deze samenwerking van tien jaar”, aldus Hamdi, die Martin Jol met geel-groene kleding naast zich had zitten bij het tekenmoment. “John stond erop dat Martin deze kleuren zou aandoen, omdat ‘het nieuwe Den Haag’ centraal moest staan.”

Eén met de stad en de club

De waardering is wederzijds, zo geeft Dijksman aan. “Ik kom al vanaf mijn tiende levensjaar bij ADO Den Haag. Vanaf het moment dat mijn broer mij meenam naar het Zuiderpark, ben ik altijd aan de club verbonden gebleven. Ook met mijn bedrijf, waarmee ik al een jaar of dertien een sterke connectie met de club heb. ADO Den Haag zit bij mij in het systeem, zowel privé als zakelijk. En omdat dat toch wel zo blijft, vond ik het mooi om samen met John dit signaal af te geven, met een verlenging tot 2030.”

Prins beaamt het verhaal van Hamdi over het voegen van de daad bij het woord. “Als je een grote mond aan de achterkant hebt, moet je het uiteindelijk ook aan de voorkant laten zien”, knipoogt Prins. “We zijn enorm begaan met de club en zaten met elkaar te stoeien over wat we zouden gaan doen. ‘Weet je wat? We gaan gewoon voor tien jaar verlengen’, zeiden we toen. Dat past ook wel bij het voetbal, dat toch emotie is. Dat maakt het gevoel bij ons tegelijkertijd ook zo sterk. Ook bij mij is dat van kinds af aan al zo. Ik ben opgegroeid in de Schilderswijk, op de Haagse markt. Ik voel me één met de stad en de club”, vertelt Prins, die ook al meer dan tien jaar geleden zakelijk instapte bij ADO Den Haag.

Bron: www.adodenhaag.nl

Terug naar home