Willem van Leeuwen: ‘Kwaliteit en positieve impact met unieke propositie’
Ook bij Business Netwerk Haaglanden is kringlid Santas Koffie bij diverse leden inmiddels geïntroduceerd. Accountmanager Willem van Leeuwen: ‘We beschikken over een unieke propositie, waarbij we in vele gevallen organisaties helpen in deze lastige periode.’
Santas Koffie is opgericht in 1988. Gedreven vanuit passie, trots en kennis mêleert het bedrijf de lekkerste koffies voor horeca, het MKB en grootzakelijk. Van Leeuwen licht toe: ‘Duurzaamheid is belangrijk in ons denken en handelen. Met aandacht voor de maatschappij, helpen we streven naar een betere wereld en minder afval, terwijl we toch kunnen genieten van heerlijke kwaliteitskoffie. We voegen iets toe bij onze klanten en creëren meerwaarde door middel van onze unieke propositie. Dit geeft vaak een goed gevoel en een glimlach en daar wordt steeds meer waarde aan gehecht. Ook onze afnemers, gasten en medewerkers zien dat hun organisatie hier waarde aan hecht en worden aan het denken gezet. En in deze tijd helpen we onze afnemers waar we kunnen. Kwaliteit en positieve impact zullen altijd gewaardeerd worden.’
Meer weten? Neem contact op met Willem van Leeuwen via w.vanleeuwen@santaskoffie.nl of neem een kijkje op www.santaskoffie.nl