SocialLane: ‘Blijf online communiceren tijdens de coronacrisis!’

“Blijf online communiceren tijdens de coronacrisis!”, aldus het advies van het ondernemersechtpaar Petrouska van Loon en Jochem van Loon van het Online Haagse marketingbureau SocialLane, kringlid van Business Netwerk Haaglanden.

Het is voor veel bedrijven geen gemakkelijke periode. Minder mensen bereikbaar, kantoren dicht, winkels dicht. De coronacrisis heeft nu al een enorm effect op het bedrijfsleven. “Als online marketeers zeggen we: blijf juist nu communiceren! En hoe doe je dit beter dan via je website en social media. Het online bereik begint al te stijgen sinds een groot gedeelte van Nederland thuiswerkt. Jouw boodschap gaat dus zeker gezien worden,” aldus een vastberaden Petrouska van Loon.

Het team van SocialLane hanteert een checklist om ervoor te zorgen dat ondernemers de eerste online communicatie in de coronacrisis goed oppakken. “Mensen kunnen in principe zelf veel acties ondernemen. Mochten ondernemers hierin ondersteuning nodig hebben, dan houden we ons uiteraard van harte aanbevolen. Bijgevoegd alvast vijf tips om online te blijven communiceren met je omgeving,” eindigt Jochem van Loon.

Ga naar CHECKLIST!

 

Terug naar home